18 November, 2008

iLhAm rEsoRt, PorT dIckSon..

ni gambo aku kat ilham resort, port dickson..hehe..aku ikut kursus core business r..bukan berhoney moon..best gak..not bad r tempat dier..tempat tinggal n makan pun ok..tapi pantai tak boleh mandi..nak
mandi kat teluk kemang sane..syok seh g sane..lepak dari segala keje di ofis..lapang je pikiran...nak mandi kat kolam belakang tu tapi tak sempat..kejap je..


haaaa..ni r geng2 aku kat sane..nana,kak ida, kak idot ngan kak itot..makan berlima, duduk kat dalam dewan pun berlima..sehati sejiwa seh..haha..geng paling kuat bergambo..kuat main pun yer..10 hari aku kat situ tak mustahil berat aku boleh bertambah 3kg..peh..gemuk nyer..


yeye..dapat hamper..main permainan yang kena reverse tu..jangan sampai terpijak boom tu..dalam ramai2 geng aku, kak ida hero seh..pakai sesuka sesuki je kaki dier nak menapak tapi tak kena..terror seh..yang aku pe lagi, terkekeh kekeh ketawa..kak ida ni,klako r...yang tengah maen kat atas tu kak idot..boleh tahan gak yang sorang ni..kak itot jugak yang tak terror..kihkihkih..




sempat gak aku berbeskal kat sane..hehe..saje..gemuk jugak kan aku dalam gambo ni..ah, yang penting aku puas dapat beriadah kat saner nek beskal..nak g poli tapi jauh sangat r..





aku sokong sangat kalo program core business ni diteruskan..dapat eratkan silaturrahim ant peg atasan ngan bwhan..release tension pun ada..ni r set2 jpa..terlupe plak, JPA PENERAJU PERKHIDMATAN AWAM..hehe..go go JPA..!!! ChAiyOk ChAiyOk..!!

No comments: